tirsdag 13. oktober 2009

Transport-tur?





Finnes det et sånt ord? Kanskje ikke, men hadde det ikke vært for det strålende solskinnet hadde jeg kanskje valgt en annen form for transport til Hunstad skole.



Så etter noen timer over tastaturet var det deilig å gå ut i det kalde, klare høstværet. Jeg la ruten om Fjellveien, og gikk den hele veien til ende. Underveis koste jeg meg med flott utsikt, nydelig høstfarger og SOL!


Herreavdelingen på Podkast fikk meg til å le et par ganger underveis, så stakkars andre turgåere trodde vel jeg var litt skrullete. Men herrene Yan Friis, Finn Bjelke og ikke minst "herren" Ingrid Bjørnhov har mye morsomt på hjertet.


Ettersom turen skred fram forsto jeg at jeg hadde lagt litt for knappe rammer for turen . klokken tikket ubønnhørlig mot avtalt klokkeslett, og det var et stykke igjen! På oppfordring løste min kjære problemet mitt, han plukket meg opp ved Haukeland og sammen kjørte vi til første foreldresamtale for dette året. Men det er en helt annen sak.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar