torsdag 1. oktober 2009

Topptrim



Idrettslaget Viking har i samarbeid med Steplog.com laget en konkurranse. Og finnes det en konkurranse, lar jeg meg lure med en gang.

5 registrerte turer i loggen – kvalifiserer til Bronsemerket
15 registreringer på minst 5 ulike turmål – kvalifiserer til Sølvmerket
30 registreringer på minst 10 ulike turmål – kvalifiserer til Gullmerket

Og siden jeg bor midt i smørøyet er det jo ikke noe problem å nå et eller flere turmål i en og samme tur. Så i løpet av en uke var bronsemerket passert, og full fart mot sølv. Gullmerket er oppnådd for lengst, så nå får målsettingen være å bevare plassen i statistikken. En flau målsetting? Nei, de to som ligger foran meg stiller visst i en helt annen divisjon. Men turopplevelsen blir ikke mindre av at det ligger en konkurranse i det - og jammen har jeg oppdaget noen nye topper denne gangen også! På bildet ser vi utsikten fra Fløyvarden - vet du hvor det er ?

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempeflott turblogg! Så lurt!
    Flotte bilder du har lagt ut av turene dine. Artig å få bli med deg på tur!
    Turid;-)

    Min blogg begynte som tur- og ferieblogg, men syns det var så gøy at jeg fortsatte.

    SvarSlett
  2. Ja det blir jo som en dagbok på nett - som en kan dele med andre.

    SvarSlett