søndag 13. desember 2009

Pulsklokken -


er en tyrann!
Denne uken har vært litt slapp, har riktignok vært på noen turer og jeg trening i Vikinghallen, men det har liksom ikke vært den store gnisten denne uken. Og inntil i dag tenkte jeg at det fikk nå heller være...men så er det dette programmet på pulsklokken da. Innstilt på Maximise - dvs 6 timer i uken og pulssoner sånn og sånn og et visst antall kalorier som skal forbrennes - og premien: en liten pokal på skjermen når resultatene sjekkes etter ukens slutt.


Jada, jeg innrømmer det gjerne: jeg er lettlurt! Og jeg tror jeg har nevnt det før på denne kanalen? Men, denne uken lå jeg altså litt på etterskudd - og hadde tenkt å innfinne meg med at det ikke ble pokal denne uken. Men så samvittigheten eller hvem det nå er som tenker sånn "...hvis jeg bare går en tur sånn og sånn i dag..." og jammen la jeg i vei: opp Skredderdalen - nesten ikke glatt, og opp til demningen. I stedet for å gå over og opp til Brushytten gikk jeg til venstre og opp på Sandviksfjellet. Her er noen koselige stier, og få andre turgåere, noe som passet meg i dag. Ikke helt klar himmel, men opplett og ikke så mye vind. Vannet på demingene er frosset og alt ligger veldig i dvale. En liten sløyfe på toppen og ned igjen ved demningen ved Langevannet, men slett ikke ned Stoltzen - det er for bratt! Så jeg fortsatte langs vannet og kom ned igjen til Skredderdalen. Tja - dette førte til et solid utslag på pulsklokken - og siden jeg hadde en turavtale på ettermiddagen - kanskje jeg kommer i havn allikevel?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar